In plaats van uitzinnig van vreugde te proosten met de bubbels die ze van alle kanten ontvingen na de verkoop van hun bedrijf, gingen de flessen champagne linea recta naar de kelder. Voor Monique en haar man voelde die eerste periode niet als iets om te vieren, maar als een rouwfase.
Monique Delsink, adviseur, spreker en auteur van “Verkoopgeluk”, vertelt in deze aflevering haar persoonlijke verhaal over de emotionele impact van het verkopen van haar bedrijf.
Ook staan we stil bij de vraag waarom je nu al stil moet staan bij de vraag of je bedrijf verkoopklaar is. Óók als je nog helemaal niet van plan bent om te verkopen. Leer van Monique’s ervaringen en krijg waardevolle inzichten die je helpen om je eigen bedrijf beter voor te bereiden op de toekomst.
Luister nu en krijg antwoord op vragen zoals:
- Wat zijn de onverwachte emotionele uitdagingen bij het verkopen van een bedrijf?
- Waarom is het belangrijk om je bedrijf altijd verkoopklaar te houden?
- Welke stappen kun je nu al nemen om je bedrijf te versterken, zelfs als verkoop nog niet aan de orde is?
Eerdere afleveringen die aangehaald worden in deze aflevering:
- Aflevering 5: In gesprek met Leopold van Oosten: never waste a good crisis
- Aflevering 9: In gesprek met Nathalie Beck: van managing director naar Chief Miracle Officer, gecontroleerde groei en kwetsbaarheid
Monique en ik vinden het super leuk om van je te horen wat dit gesprek jou heeft gebracht, dus spring gerust bij ons op de lijn via LinkedIn of boek een call met me in als je hierover verder wilt praten.