Als jij al een gestage stroom klanten hebt, is de kans groot dat je vergeet om echt te gaan oogsten. Maar dat is wel nodig! Want door te oogsten kun jij nog meer impact gaan maken. En dat is toch waar het je om te doen is? Nog meer impact maken met het mooie werk wat je doet? Een nog grotere verandering teweeg brengen? Je missie, je Why nog meer leven?
Schreeuwt elke vezel in je lichaam nu “Ja, dat is wat ik wil, ik wil nog meer impact maken!”? Lees dan verder. Ik leg je uit waarom het juist voor jou tijd is om te oogsten en wat je waarschijnlijk over het hoofd ziet.
Ik zat al een paar dagen te twijfelen. Zal ik? Of zal ik toch niet? Is het beter om nog even te wachten? Of is dit gewoon de juiste tijd?
Vanmorgen voelde ik: tijd om te oogsten!
Moet je deze heerlijke rijpe vijgen zien!
Want ja, de herfst is oogsttijd.
En mijn aandacht, liefde en zorg de afgelopen maanden, hebben zich duidelijk uitbetaald. Yeah!
Maar hoe zit dat in jouw business?
Ben jij je er van bewust dat je gezaaid hebt? En hoeveel je wel niet gezaaid hebt?
Je know-like-trust factor is waarschijnlijk veel groter dan dat je zelf door hebt.
En nou komen de vragen (ik houd het zelden bij één vraag):
- Heb jij door dat het tijd is om te oogsten?
- Durf jij écht te gaan oogsten?
En als jij denkt dat dit bericht niet voor jou is, omdat je al een gestage stroom aan klanten hebt, dan heb je het mis.
Juist voor jou schrijf ik dit.
Want de kans is groot dat juist jij de oogsttijd voorbij laat gaan! En daarmee een kans laat lopen om nog meer impact te maken bij, met en voor je klanten.
Want dat is wat ik veel om me heen zie gebeuren.
Coaches die al een goed lopende business hebben. Die enorm veel gezaaid hebben de afgelopen jaren. Véél meer dan dat ze zelf doorhebben.
Niet alleen met alle blogs, posts, podcasts, vlogs en nieuwsbrieven.
Niet alleen door die gratis weggevers waarin ze zoveel waarde weggaven.
Niet alleen door alle gesprekken die ze hebben gevoerd.
Niet alleen door alle presentaties, webinars en masterclasses die ze hebben gegeven.
Maar ook door alle tijd, aandacht en liefde die ze aan hun klanten hebben gegeven.
Door alle inzichten die ze hebben gegeven.
Door alle waarde die ze hun klanten hebben gegeven.
Door alle transformaties die ze mogelijk hebben gemaakt.
Jij hebt zo ontzettend veel gezaaid. En nu is het tijd om te oogsten.
Nu is het tijd om next level te gaan.
Nu is het tijd om nog meer impact te maken.
Want dat is wat je aan het zaaien bent geweest. Misschien wel zonder je daar bewust van te zijn.
Met alles wat jij de afgelopen jaren hebt gedaan, heb je zaadjes gepland om nóg meer impact te kunnen maken.
En wees eens eerlijk: is de tijd niet rijp om next level te gaan en die grotere impact te gaan maken bij je klanten?
Door een next level aanbod aan te bieden.
Door met next level klanten te werken.
Door niet alleen met nieuwe klanten te gaan werken, maar met dezelfde klanten keer op keer.
Door schaalbaarder te gaan werken.
Of juist exclusiever.
Zodat niet alleen jij naar het next level shift, maar ook je klanten.
Want is dat niet waar het je uiteindelijk om te doen is? Nog meer impact maken? Je klanten die échte shift, die échte transformatie door te laten maken?
Het is hoog tijd om te gaan oogsten. Door next level te shiften.
Ga voor die massive impact!
Hoe? Ik denk graag met je mee in en boek een call met ons in.