Laten we maar gewoon zeggen hoe het is: je huidige klanten vervelen je.

En je voelt al veel langer dat je een ander type klant wil aantrekken.

Eén die verder is. Veel verder. Waar je misschien een beetje tegenop kijkt.

Want je bent gegroeid, en je weet dat je op een ander level hebt te geven. Ook op dat next level uitgedaagd wilt worden door je klanten.

Tegelijkertijd stap je niet op die hogere niveau klant af.

Want kun je dat wel dragen? Wordt de uitdaging niet te groot? Wat als je het niet waarmaakt?

Aan je kennis twijfel je niet. Dat zit goed.

Maar die next level klant vraagt ook next level coaching. Next level communicatie. Next level verantwoordelijkheid (van beide kanten, maar dat is een ander verhaal).

Angstaanjagend? Nee, fantastisch.

Deze klant vráágt je om te groeien. In coaching skills. In leiderschap skills. In communicatie skills.

Als je die uitnodiging aanneemt, als je bereid bent (weer) een leerling te zijn, brengen jullie elkaar naar een hoger niveau.

Samen alles opengooien, eerlijk en transparant zijn, luisteren naar en leren van haar behoefte én die kunnen beantwoorden, dáár zit de grootste transformatie in. Dat is het moment.

Heb je wel lef voor nodig.

Weet jij dondersgoed wie jouw out-of-your-league-next-level-klant is? Neem dan contact met me op, dan zorgen we samen dat ze naar je toekomt.

Heb je toch nog de bibbers? Neem dan óók contact met me op, zorgen we samen dat je er klaar voor bent.

Wil je nog even scherp op een rijtje hebben aan welke kenmerken zo’n heerlijk uitdagende next level klant moet voldoen? Lees dan hier verder.