“Ja maar Maartje, dat simplicity in je business, betekent dat dan dat jij een high end business coach bent? En je jouw klanten dus begeleidt om een high end aanbod te creëren?”

Nee. En wellicht. Misschien voor jou. Of misschien juist ook wel helemaal niet.

Hangt allereerst van jou definitie van ‘high end business coaching’ af natuurlijk. Want tsja, wat is dat eigenlijk, high end business coaching en wat doet een high end busienss coach (en wat ook niet)?

En ten tweede hangt het af van wat jouw verlangen is wat betreft die simplicity.

En nee, ik waai niet met alle winden mee. Ik heb mijn eigen definitie voor wat ik doe.

Liever dan ‘high end business coach’ heb ik het over ‘high impact’. Impact als in impact voor:
–       Je klanten, met de transformatie die je ze biedt
–       Je business, door de kansen en omzet die je creëert
–       Je kwaliteit van leven, door de manier waarop je je business runt (hello simplicity), die je rust en energie geeft, zowel in je ondernemerschap als daarbuiten

En ja, dat kan door een high end aanbod te creëren waarin jij gaat staan voor maximale waarde zonder over te deliveren.

Maar dat kan ook door voor die klanten te kiezen die jij het beste kunt helpen, voor wie jouw genialiteit het meest van waarde is. En dan kijken we dus samen wie deze klanten zijn, wat hen typeert en hoe je hen aan kunt trekken.

Maar de winst kan net zo goed liggen in hoe jij jouw business nu runt en waar er efficiëntie te behalen is. Bijvoorbeeld in de taakverdeling tussen jou en je team. En dan komt bijvoorbeeld het 4-ogenprincipe ter sprake omdat juist dat jou lucht gaat geven in die overvolle agenda en uitpuilende to do lijst.

Of we hebben het over je morning routine, als vaste of flexibele basis om altijd weer op terug te vallen. Iets wat zo simpel lijkt, maar groots effect kan hebben en soms zo verdomd lastig in te zetten is, juist als je het nodig hebt.

We kijken naar hoe jij jouw wijsheid en ervaring door kunt geven, zodat anderen het uitvoerende werk over kunnen nemen en jij je bezig kunt houden met de business van de toekomst.

Wellicht kijken we samen naar een versimpeling van je aanbod, zodat je focus aanbrengt in alles wat je doet.

Misschien kijken we ook wel hoe je jouw aanbod exclusiever kunt maken, met bijpassende prijzen en hoe jij zowel die prijzen als dat aanbod kunt dragen (noem je dat high end business coaching, that’s fine with me).

Of we hebben het over waarom je weer in oude patronen vervalt als we al even bezig zijn, maar er een piekmoment in je business is. En kijken dan vooral ook hoe je uit die oude patronen blijft en welke nieuwe er nodig zijn.

Het kan allemaal. Of het is één van deze dingen, of een paar. Of juist nog iets heel anders.

Er is geen ‘one size fits all’ als het gaat over succes of moeiteloosheid in je business.

En zo is er ook geen ‘one size fits all’ voor de invulling van ons traject als wij samenwerken.

Het enige wat in ieder geval onderdeel is, zijn de overtuigingen die maken dat je je business runt zoals je die nu runt. Want daar zit een sleutel tot verandering. Altijd. Dus ja, de Emotional Freedom Technique is altijd onderdeel van onze samenwerking. One way or the other.

Aan welke sleutel we voor jou gaan draaien, dat ontdekken we als we samen aan de slag gaan.

Benieuwd? Ik ook! Stuur me dan even een mailtje, dan hebben we het er verder over.