Elk jaar stel ik mezelf weer de vraag “Hoe wil ik dat klanten zich voelen als ze met mij samenwerken?”.
Niet dat daar elk jaar een echt ander antwoord uit komt, maar wel om me weer even heel bewust te verbinden met de impact die ik wil maken voor mijn klanten.
Dit jaar schreef ik het volgende voor je op.
- Ik wil dat je je ontspannen voelt en tegelijkertijd steady. Wetende dat je elke storm aan kunt.
- Je hebt nog veel meer duidelijkheid, maakt veel makkelijker onderscheid tussen rand- en bijzaken, weet waar je naar toe wilt, zowel persoonlijk als zakelijk.
- Je staat nog zoveel steviger én luchtiger in het ondernemerschap, bloedje serieus en tegelijkertijd vol van relativiteitszin, waardoor de lol en voldoening weer terugkomen.
- Je wordt niet meer geleefd, maar leidt het leven en je business. Je onderneemt nog veel meer op JOUW voorwaarden want je bent niet alleen de baas, maar voelt je ook daadwerkelijk in control.
En dat maakt dat “Verademing” (mijn eigen themawoord voor dit jaar), ook voor jou geldt. Voel maar, wat dat voor jou betekent.
En dit alles is natuurlijk nog maar het begin. Want vanuit deze basis is zoveel mogelijk…
Maar in the end komt het wel op die basis neer.
En ja, dat is wat ik voor me zie voor jou. Maar nu is natuurlijk de vraag: zie jij hetzelfde voor je?
Ja? Spring dan bij me op de lijn, dan kijken we hoe we dat samen voor elkaar gaan krijgen.
Nee? Omdat je het letterlijk niet voor je ziet hoe dat mogelijk zou zijn? Spring dan nog sneller bij me op de lijn.
Zie je iets anders voor je, maar triggert deze post je toch for some reason? Je voelt ‘m al aankomen: spring ook dan gerust bij me op de lijn.